donderdag 5 december 2013

De goedkoopste zorgverzekering van 2014

Ik ben nog even op zoek geweest naar de goedkoopste zorgverzekering. Volgens mij is Anderzorg dit jaar de winnaar met E 62,25 bij maximaal eigen risico. Betaal je het jaarlijks bedrag ineens, dan krijg je 3% korting. De totale kosten zijn dus 97% van 12 x 62,25 = E 724,59. Of heeft iemand een goedkopere gevonden (voor een niet-student?).
Het kan nog goedkoper als iemand mij introduceert die al bij Anderzorg aangesloten is. Beide personen krijgen dan een korting van E 20,-. Wie-o-wie wil mij introduceren?

Ik hou nog een slag om de arm: volgende week komt mijn werkgever met een collectieve zorgverzekering. Meestal is deze vooral handig als je veel aanvullende verzekeringen wil, dus waarschijnlijk valt deze af. Een andere reden dat mijn plan kan wijzigen is het tandartsbezoek dat voor volgende week vrijdag staat gepland. Mocht hieruit blijken dat dit een duur grapje gaat worden, kan kan ik overwegen om alsnog een aanvullende verzekering te nemen.

zie ook:

2 opmerkingen:

  1. Mooie premie. Twijfel of het goedkoper kan. Zelf ben ik bij PMA uitgekomen. Inclusief aanvullende tandartsverzekering kwam deze verzekeraar als goedkoopte uit de bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat ik die ook ga nemen, maar ik kan je dus niet helpen aan een introductie!

    BeantwoordenVerwijderen